czwartek, 25 listopada 2010

...kalendarz

...dałam się namówić i zrobiłam kalendarz.
Od dawna za mną chodziły notesy i kalendarze, ale zawsze było jakieś ale...no ale w końcu zrobiłam:
...zostawiłam pierwszą ochronną przeźroczystą okładkę:

w kolorach różu, z różami...

... w środku ozdobna wizytówka właścicielki:


Papier, dodatki, preparaty oczywiście ze sklepu scrap.com


Dziękuje za wszystkie przemiłe życzenia urodzinowe, jest mi naprawdę miło!!!!!

Jutro juz piątek więc uzupełnię candy fotkami, by zaspokoić po części ciekawość, dziękuję za każde słowo!!!!
...i oczywiście dalej zapraszam na candy O TU

3 komentarze:

  1. I dobrze, że dałaś się namówić, bo kalendarz wyszedł Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z zewnątrz prezentuje się bardzo pięknie - gratuluję :) Czekam na zapowiedzianą niespodziankę ....

    OdpowiedzUsuń