poniedziałek, 10 grudnia 2018

...karteczki tez są...


...oj, dawno nie było Swiątecznych kartek, w tym roku powstało kilka, tak z potrzeby chwili.
Proste, ale za to kolorowe, magiczne i z delikatnym akcentem światecznym....
dzis jedna z nich, inne przy okazji...


zapraszam

wtorek, 4 grudnia 2018

...pada śnieg, pada śnieg.....


...kilka nowych gwiazdeczek, śnieżynek i serduszka, które zrobiłam w tym roku...
zapraszam...
polecam, jeszcze mozna zamówic....

niedziela, 2 grudnia 2018

...a taka szyta niedziela...


...i powstały kolejne serduszka, dzwoneczki i choinki...
zapraszam

czwartek, 29 listopada 2018

...pada śnieg...


...i u nas już są świąteczne nowości...
nowe szydełkowe gwiazdeczki, śnieżynki, płatki śniegu... jak kto woli, zapraszamy!

środa, 7 listopada 2018

...chyba jedna z ostanich...


...kolejna kartka dla 6 latki, wszystkie podobne, shakerbox, proste i tak miało byc :-)
zapraszam

wtorek, 9 października 2018

...chusta amorous z muffina...


...mam zrobiła, moja pierwsza chusta z muffina 2000m, wzór Amorous, polecam...
jest gigantyczna, ciepła i przyjemna...i zapewne beda inne...
zapraszam...

środa, 3 października 2018

...i kolejna do kolekcji


...kolejna karteczka dla małej solenizanki, kolorowa, pastelowa, dla dziewczynki...
...i oczywiście z shakerboksem i innymi detalami...
kolekcja sie powiększa...
zapraszam!

niedziela, 30 września 2018

...uśmiech proszę!


...dzis karteczki dla 6-latków :-)
karteczki, podobne, identyczne, kolorowe, z shaker boxem...idealne dla małych panieniek.
Wszystkie wręczone wiec moge pokazać:-)
zapraszam!

wtorek, 4 września 2018

...koralikowo szydełkowy komplet


...koralikowo-szydełkowy komplecik bizuterii, naszyjnik 65cm, bransoletka, w kolrach biało, perłowo-ecru, ot lody waniliowe....
zapraszam :-)

sobota, 1 września 2018

...ślubny komplecik


...dzis prosty, skromny komplecik na ślub, kartka+winko
delikatne, pastelowe, rózowe...
zapraszam!

poniedziałek, 27 sierpnia 2018

...dzis zawieszki na butelki....


...dawno mnie nie było, wakacje, upały...ale cos tam powstawało...
Nowy projekt...zawieszki na butelki, na życzenie Małgosi, dwa wierszyki, dwa wzory...
takie moje, takie jak lubie...
pozdrawaim

środa, 8 sierpnia 2018

...nowe bombki...


...do zawieszek z koła powstały identyczne bombki, zapraszam...
zapraszam!

środa, 18 lipca 2018

...do zawieszki...


...pierwsze kroki do zawieszek, niekoniecznie światecznych...
mam taką...

średnica ok. 15cm,

zapraszam

poniedziałek, 16 lipca 2018

...i w końcu szydełko, motyle...


...od dawna chciałam je zrobic i miec, no i mam! Cudowne szydełkowe, ananaskowe motyle, idealne do okna...
zapraszam!

poniedziałek, 9 lipca 2018

...i kolejne koty powstały...


...kartka ślubna koty dwa, była juz w tonacji niebiesko-granatowej, teraz jest w fioletach...
Kartka sztalugowa, w pudełku
Polecam, zapraszam

środa, 27 czerwca 2018

...kolejne podziękowanie...

.

...DZIĘKUJĘ, słodkie ozdobne pudełko z cukierkami i naszyjnik, za pomoc, za dobre słowo, za poświęcony czas....
Zapraszam :-)

poniedziałek, 25 czerwca 2018

...shakerbox z kwiatkiem


...i powstało kolejne podziękowanie dla przedszkolaków, kartka w pudełku z shakerboxem....
powstana kolejne, napewno
zapraszam!

sobota, 23 czerwca 2018

...box komunijny dla dziewczynki


...sezon komunijny juz za nami, ale cos mi umkneło...rózowy, pastelowy, delikatny box na komunie dla dziewczynki....
polecam :-)

czwartek, 21 czerwca 2018

...mam 6 lat


.. i kolejna karteczka z shaker boxem, urodzinowa dla chłopca...hmm chyba mozna sie domysleć? mam nadzije...
zapraszam i dziękuję :-)

...podziękowanie...


...koniec roku, pora kiedy powstają podziękowania...dla nauczycieli, dla pomocy, dla innych...
..powstała kartka, podziękowanie, pierwsza z shaker box'em...czy ładna?
...juz niebawem sie dowiemy...

piątek, 8 czerwca 2018

...cos slubnego...kotki dwa


...dawno mnie nie było, w końcu powstała kartka sztalugowa, slubna, troszkę inna....
...kotki dwa, zapraszam!

środa, 2 maja 2018

...kartka dla 3-latka


oj, dawno mnie tu nie było...
tak na szybko, kartka urodzinowa dla małego przystojniaka, zapraszam :-)
pozdrawaim