sobota, 23 stycznia 2010

...krówkowy, kukułkowy czy kawowy? - likier oczywiście...

Na blogu leśniczówka shiraji natknełam się na przepis likieru kawowego...poszperałam w necie, poczytałam i zrobiłam zakupy.
I tak zrobiłam pierwszy w zyciu likier kawowy, później skusiłam się na kukułkowy a kilka dni temu wyczytałam na blogu u Damurka , że pyszny likier robi sie z krówek...wiec się skusiłam...
...a dziś powstał kolejny likier kukułkowy, w ozdobnej butelce jutro jedzie do mojej mamy...smacznego :-)





a przepis....jest banalny...likier kukułkowy {KLIK}

w przypadku kilkeru krówkowego dodajemy krówki, a gdy marzy się nam likier kawowy czy kakaowy - musimy miec mleko słodzone i 3 łyzki kawy czy kakao.

Polecam w szczególności teraz kiedy mamy takie mróźne i długie wieczory....

Smacznego :-)

8 komentarzy:

  1. O nieeee toś mnie skusiła Beatko na taki likier:) Bosko musi smakować!:) Kupuję kukułki i robię nie ma co:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm... ja też chcę:) piękne ubranko na butelkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam Beatko do siebie po coś...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) likiery w wykonaniu są bardzo proste a jak smakują mmmmmm. Pięknie ubrałaś butelkę. taki prezent m wielgachną wartość. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam nalewke cytrynową.Łatwa i pyszna .pozdrawiam Izzy

    OdpowiedzUsuń
  6. Keep this going please, great job!

    Here is my blog; Cheap Oakleys For Sale

    OdpowiedzUsuń
  7. There's certainly a lot to learn about this subject. I like all the points you made.

    Also visit my webpage; wholesale polo shirts

    OdpowiedzUsuń
  8. bookmarked!!, I love your website!

    Feel free to visit my web page ... Cheap Oakleys

    OdpowiedzUsuń