wtorek, 3 listopada 2009

...pachnące serduszka, niespodzianka i ogłoszenie!

...jeszcze w czasie wakacji zakupiłam śliczne pachnące serduszka od Kasi


są śliczne, słodko pachna i już wisza w mojej szafie, szkoda, że schowane, ale... zapewne kiedyś ujrzą światło dzienne :-)

...i dostałam dzis niespodziankę a w zasadzie nie ja tylko moja Pati, misowe pieski od Tereski



...mam jeszcze inne prezenciki niespodzianki, ale fotek jeszcze nie zrobiłam....cierpliwości :-)

i mam OGŁOSZENIE:

odsprzedam folijki na kartki w rozmiarach:
15 x 15
C6
DL
100szt kosztuje 7zł + przesyłka
chetnych pposze o kontakt, lub pozostawienie komentarza....

4 komentarze:

  1. Bea ,będe się wystawiać ;) na Jarmarku w Chorzowie.Może wpadniesz ,bedzie tez Gazynia.
    Nie wiem czemu nie moge maila do Ciebie wysłać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bea ,ja Cię chyba znalazłam w spisie wystawców ,mam rację ?Napisz do mnie na e-mail

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Beatko! Nareszcie Cię dodałam do listy blogów, które nawiedzam i teraz już będę Cię obserwować ;))) Nic się nie ukryje se se se se :D A folijki bym ściała bardzo nawet. Będę w Polsce od poczatków grudnia. Wytrzymają do tego czasu u ciebie? Ja chętnie odkupię :D

    OdpowiedzUsuń