sobota, 18 kwietnia 2009

Nagroda

Właśnie dostałam nagrodę - wyróżnienie "Let's Be Friends" od
Rudlis.




(Tekst "pożyczony" od Rudlis)

What the "Let's Be Friends" awards is: These blogs are especially wonderful.This amiable blogger friends want to find his.They are not interested in self-glorification.Our hope is that when the tape of that price is passed,more friendships, and also to continue planting.Please, give these bloggers more attention.About these empires Blogger Award at eight,the eight bloggers and select the text in itsAward-mail with record.


Poniewaz moja przygoda z blogiem dopiero się zaczyna wiec mam niemały problem...
ale jest kilka osób, które znam z forum scrapowego czy wizazu i jest klika miłych dziewczyn z którymi sie spotykam co miesiąc...
wiec moja nagrode przyznaję:

Noalia
MamutaNicktosia
Betik
Alinka
Katasiaczek
Damurek
Nir

ooo i 8 osób uzbierałam :-)
na te blogi często wpadam , oglądam i szukam natchnienia, ehhh

5 komentarzy:

  1. Beatko dziękuję za nagrodę-wyrżnienie.
    Jak tylko znajdę ciut więcej czasu przekażę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam za błąd w poprzednim komentarzu - oczywiście ma być WYRÓŻNIENIE

    ale głupio wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamuśku - wyróżnienie dla mnie :-) Dziękuję baardzo i baardzo się ciesze :-) Pozdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń