niedziela, 24 marca 2013

...pół nocki i mam gotowe...


...zaproszenia komunijne....jeden wzór, w zasadzie różnią się tylko papierem....


a tu wszystkie razem:



Robiłam je na szybko, bo jutro ide do szpitala...ostatnio się zaszydełkowałam, mało działałam z papierem, a to dlatego, ze musiałam obrobic papierkowo-dokumentową robote, przygotować wszystko...szydełkiem machałam w kazdej wolnej chwili, a mam ich teraz naprawde mało... z papierem tak sie nie da...ale licze na odrobine lenistwa, odpoczynek i mam nadzieje, że pokaze coś nowego...
odezwe sie niebawem, poszpitalnie i mam nadzije przedświątecznie, licze, że bedzie ok
pozdrawaim cieplutko....

4 komentarze:

  1. wracaj z tego szpitala jak najszybciej i w jak najlepszym zdrowiu. Zaproszenia są fajne. Najbardziej podoba mi się to pierwsze. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki kochana, postaram sie szybko wrócić, i zdrowa i mam nadzieje, jak najszybciej powrócic do tworzenia...pozdrawaim

      P.S. Szydełko i kordonki i tak zabieram z sobą...

      Usuń
  2. Trzymam kciuki żeby było wszystko ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych Świat Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    mokrego dyngusa,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół - Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń