niedziela, 27 września 2009

...oddam-zamienię - papierowe serwetki

...małe porzadki w domu i postawnowiłam, oddać, wymienić badż sprzedac serwetki, wiem, ze wiele osób się tym interesuje...
oto co proponuje:
zestaw 1:

zestaw 2:


zestaw 3:

zestaw 4:


zestaw 5:


zestaw 6:


zestaw 7:


zestaw 8:

Osoby chętne na wymiankę badż zakup prosze o kontakt na maila ( napisz do mnie ) , lub pozostawienie komentarza pod postem.
sprzedaż - 2 zł za zestaw + koszty wysyłki.
Moge zmiksować inny zestaw na zyczenie :-)

3 komentarze:

  1. Beatko bardzo interesuje mnie zestaw 5 - daj znać co chciałabyś na podmiankę I prosze pooodlicz mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra odloze ci bo mam wiecej, na wymianke chce jakies inne , dobra podlicze cie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. po odwiedzinach w realu :) czas na pozostawienie znaku bytności na blogu :) trochę Cię tu już podczytuję :)
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń