poniedziałek, 29 czerwca 2009

...by nie było, że nic nie robie....

...i tak po kolei:
w sobote bylismy na imprezce i na szybko powstała księga:

i komplecik biżu ( w końcu dla mnie!!!) bo nie mam...a pasował mi w sam raz do kreacji:


...dzis robiłam zaproszenia by pokazać na wzór w zasadzie podobne ale detalami sie różnią, jutro muszę dorobić resztę ( poniewż fotka jest oryginalna, wiec twarze przykryłam):






...no i mam jeszcze igielniki na wymianke w Stonkowie, ale jak dojdzie do adresatki to wstawię foty, póki co informuję, iż juz mam!!!!

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza