sobota, 9 maja 2009

...pudełko, zakładka

Dziś byłam na cudownym, kolejnym spotkaniu w Katowicach i miło spędziłyśmy czas. Na spotkanie trzeba było zrobić zakładki...ja bardziej szydełkowa wczoraj na szybko wieczorkiem wydziergałam czerwoną, a w pracy zrobiłam coś "ala zakładka", "ala karteczka" jednostronne - zastosowanie wszelakie :-). Tak szczerze to nawet nie wiem do czyich łapek trafiły...




...a ja wylosowałam od em-ki takie cudo:





...śliczna prawda???

...i odebrałam od Natalki kolejną partię koronek, pomponików ...i już mnie rączki swędziały i w końcu ozdobiłam pudełko...a wyszło takie coś:






...koniecznie musiałam wykorzystać pomponiki i udało się :-)
...i jeszcze apel na blogu
INOI
:
Pomóżmy dzieciom ...

Pomożemy Maluchom ?
Posta skopiowałam od INQI o wielkim serduchu

INQA pisze
"Kochani Moi !
Pod koniec maja będę wspomagała organizacyjnie festyn z okazji Dnia Dziecka na warszawskim Żoliborzu. Trzeci raz będę brała udział w takim przedsięwzięciu. Tym razem część dochodów z aukcji, loterii będzie przeznaczona na potrzeby znanej mi Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
Te potrzeby to nie kosztowny sprzęt medyczny, ale pościel, czajniki, ciepłe koce, te potrzeby możemy zrealizować.
I tu prośba do Was, jeśli któraś z Was mogłaby wspomóc chore dzieci i ich rodziny, bardzo proszę o kontakt ze mną. Przyjmę każdą Waszą pracę ofiarowaną na ten cel, odpowiem na każde pytanie, zdam relację z przebiegu imprezy, dziękować będę Wam ogromnie.

Bardzo proszę, wklejcie mój apel na swoich blogach. Im więcej głów i rąk, tym większa pomoc.
Dziękuję Wam."


Jeśli chcecie pomóc, piszcie do
INOI
albo tutaj w komentarzach, a ja przekażę wszystko dalej :*

zaraz biorę się by coś zrobić i wysłać, jeszcze mam trochę czasu :-)

1 komentarz:

  1. Zakładka - SUPER :)))
    Szkoda, że się na nią nie załapałam, te poszczególne elementy przypominają mi wachlarzyki od geisz!
    A pudełko pięknie ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń