wtorek, 22 czerwca 2010

...kartkowo, tatowo, czapeczkowo...

Kartki dla Taty - samochodowe, no bo jak:-)



i jeszcze kaskada:

i doniczka dla Pani na zakończenie roku:



Zrobiłam dżem truskawkowy i postanowiłam "ubrać" słoiczki i zaczęło się szukanie po blogach i innych skarbnicach...
znalazłam, zrobiłam :

schemacik jest o TU
...ale niestey wyszła malutka wiec doskonale pasuje na butelki ( mam juz 3 wzór!)

...szukałam dalej i znalazłam:

schemacik jest o TU oczywiście po małej modyfikacji ale na słoiczek pasuje doskonale:


...i zapewniam to nie koniec poszukiwań, mam do przetestowania wzórki od Alinki i drogie szydełkujące kolezanki - macie jakieś sprawdzone schematy na czapeczki na słoiki? proszę przeslijcie mi linka albo na maila....dzięki

P.S. Jest ktoś chętny - z przyjemnością wykonam w dowolnym kolorze :-)

3 komentarze:

  1. Podoba mi się☺ kaskada i doniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super:):):)

    Muszę i ja się kiedyś pokusić i spróbowanie takiej czapeczki:D

    A kartki są cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki Beatko:) właściwie w każdej podoba mi się coś innego... ale ta doniczkowa w podłużnej formie chyba the best!
    ...bo wiadomo, że szydełkowe wytwory nie konkurują z niczym:)

    OdpowiedzUsuń