czwartek, 28 kwietnia 2011

...mój mały debiut :-)

...jeszcze przed świętami zostałam zaproszona do klasy III by przedstawić swoje hobby i zrobić z dziećmi coś.
Kilka dni grzecznie się do zajęć przygotowywałam - nadłubałam kwiatków, powycinałam - kwiatki, motylki i inne elementy, przygotowałam bazę - jajko - bo naszym zadaniem było wykonać jajkową zawieszkę...
Miałam do dyspozycji dwie lekcje i zainteresowych uczniów.


...jak wypadłam? nie wiem, na to pytanie powinny odpowiedzieć dzieci, ale chyba dobrze, bo pytały kiedy znowu będą takie lekcje :-)

Dzieci pilnie pracowały, w ciszy i spokoju, były wspaniale do zajęć przygotowane co widać na poniższych fotkach - takie wspaniałe zawieszki wykonały:



...mimo wszystko największa atrakcją dla dzieci było wziąść do rączki dziurkacz i samemu sobie wyciąć, bo kilka dziurkaczy miałam z sobą.

DZIĘKUJĘ DZIECIOM ZA WSPANIAŁĄ WSPÓŁPRACĘ!!!

4 komentarze:

  1. gratuluję
    KonKata

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkish Underwearing desing
    www.yoncatoptan.com
    If you wisit me , I will be glad:)
    :)
    :):)
    :):):)
    :):):):

    OdpowiedzUsuń
  3. Beata! Moje gratulacje!
    To jest to co chciałabym robić - z dziećmi pracować:)

    OdpowiedzUsuń